Czy chcesz mieć mLegitymację na swoim telefonie?
mLegitymacja to uzupełnienie papierowej lub elektronicznej legitymacji szkolnej – cyfrowa kopia, wyświetlana w telefonie komórkowym. Rodzice i uczniowie często pytają – skąd wziąć ten dokument w telefonie?
mLegitymacja szkolna, stanowi dokument elektroniczny przechowywany i prezentowany przy użyciu oprogramowania przeznaczonego dla urządzeń mobilnych.
Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu, może być wystawiona chętnemu uczniowi na wniosek jego rodziców.
Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. Cyfrowa wersja legitymacji szkolnej uprawnia do wszystkich ustawowych ulg i zniżek. Dzięki mLegitymacji możesz zapomnieć o noszeniu tradycyjnego dokumentu. mLegitymacja szkolna ważna jest do 30 września kolejnego roku szkolnego, do momentu ukończenia szkoły i corocznie potwierdzana przez sekretariat szkoły. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Szkoła będzie mogła unieważnić dokument także w przypadku utraty mLegitymacji – z powodu np. uszkodzenia, niepoprawnego działania, czy zgubienia urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana.
Co trzeba zrobić?
1. Należy przysłać zdjęcie jako załącznik w formacie .jpg (max 5MB) podpisane imieniem nazwiskiem i klasą (w nazwie pliku) na adres sp3_leczyca@poczta.onet.pl (nie dotyczy uczniów klas I)
2. W sekretariacie złożyć wypełniony wniosek o wydanie mLegitymacji podpisany przez rodziców. Wniosek [.pdf, 282.55 kB] dostępny w sekretariacie szkoły.
3. Następnie uczeń odbiera z sekretariatu kod do uruchomienia legitymacji.
4. Aplikacja dla systemu Android to mObywatel. Aplikacja do IOS to mTożsamość.
5. Należy aktywować Legitymację wg instrukcji [.pdf, 1.02 MB]